خانما آزمایش دیابت مامانمه چقده

تصویر
۴ پاسخ

ببین سادس. نتیجه رو زده ۲۹۶ خب بعد رو ب روش زده نرمالش بین ۷۰ـ تا ۱۰۰ .قند مامان شما ۱۹۶ تا از حالت نرمال بالا تر

خیلی بالاس

بالاس 296

قند و چربي شون اصلا كنترل نيست
قند a1c بايد چك بشه حتما
بايد دارو قويتر بگيرن

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۳ سالگی
مامان رادوین و دلاوین مامان رادوین و دلاوین ۴ سالگی
مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی
مامان ابوبکـرC᭄‌ مامان ابوبکـرC᭄‌ ۳ سالگی