۵ پاسخ

ببین دختر من داغون شد. یبار شیر ولرم رو ب سرد درس کردم خیلی بهتر شد الان دیگه شاید چن روز یبار بالا میاره اونم خیلی کم. در حدی باشه ک گرماشو به زور حس کنی

بچه منم همینجوریه

وای بچه منم یه مدته اینجوری شده
بعضی وقتا بدجور بالا میاره

رفلاکس

آره عزیزم

سوال های مرتبط