۱۶ پاسخ

بخوررر

بخور خب عزیزم چرا خودتو عذاب میدی
ولی سعی کن زیاد هوس اینجور چیزا نکنی خیلی ضرر داره

خدانکشت
منم الان هوی کرانچی کردم🤣🤣🤣
پاشم برم بگیرم🚶‍♀️

بخور بابا من الان خوردم کلی هله هوله هیچی نمیشه

وا بخور خواهر چ‌مشکلی فقط زیاده روی نکن مثل مثلا هر روز بخوری این اشتباه ولی هفته ای ی بار دو هفته ی بار هیچ اشکالی نداره

چندتا دونه ک ازش خوردی هوست تموم میشه نمیتونی بخوری دیگ خودت

ن بابا چیزی نمیشه ک. من هر ۱۰ روز یبار در حد چند تا دونه میخورم

بخور عزیزم هر ساعت بخور 😀😉

من میخورم هرروز چ اشکال داره بابا

نه عزیزم هیچ مشکلی نداره ماهی یبارم بخوری حتی اصلا نترسون خودتو دکترمن میگفت هرچی که دلت میخاد بخور ولی زیاده روی نکن اصلا

بخور عزیزم چیزی پیش نمیاد اگه زیاده روی کنی بچه بیش فعال میشه.
دوهفته یبار ماهی یبار بخور مشکلی نداره.

نه بابا هوس دیگه

نه اشکالی نداره اگه قند نداشته باشد

نه بابا با یبار چیزی نمیشه

نه هیچی نمیشه بخوز

ن بابا چ‌مشکلی بخور هیچی نمیشه

سوال های مرتبط