۳ پاسخ

برو دکتر قرص میده بهت
منم همش اینجوری بودم با قرص بهتر شدم

من ک34روزه پریودشدم نزاشت40روزتموم شه من البته همیشه کم خونه بودم

منم عین توعم‌..نمیدونم چرا..غروبا خون میبینم بقیه طول روز لک

سوال های مرتبط