فرزند پروری سلام توی پریودی لخته طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

اگه زیاده یه دکتر برین عزیزم چون نباید خون به حالت لخته زیاد خارج بشه

برای تخریب دیوارس طبیعیه

سلام آره منم بیشتر وقتا دارم
کیست تخمدان نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی