از غروبی درگیرشم
رول دارچینی بدون شیر 🫠🫠🫠🥰

تصویر
۲۸ پاسخ

این سطح از کدبانوگری با دوتا بچه محشرررره 👏👏👏

توی توستر میتونم بزارم؟؟؟

سلام عزیزم کره اش باید حتما ۱۰۰ گرم باشه؟ کمتر بزنیم اشکال داره؟

چرا منه رژیمی الا باید اینو ببینم😩🤦🏻‍♀️

واقعا دست طلا دستور بده درست کنم

باریک با چه آردی پختی و اینکه چجوری سرو میشه

میخوامممم

درستورشو لطفا بگو

وووی خیلی خوشگله ظاهرش
خوشمزه هم به نظر میاد😋
نوش جونتون

میخااااام😭
نوش جونتون

تو فر نمیشه گذاشت؟؟؟

سوال قبلی دیدم دستورشو گذاشتی فقط نفهمیدم ارد و بکینگ پودر و از الک رد کردی؟؟؟

دستورش عزیزم میدی

دستورش رو میگی عزیزم

به به نوش جان چ رنگ و رویی دستورشم بزار عزیزم

واو اینا خیلی خوشمزس هوس کردم😍

وای چه قیافه ی خوشمزه ای دارهههههه

دستور پخت این جذابو بگو😋🥲

به به عجب خوشمزست ازپشت عکس معلومه

تخم مرغ حسایسیت نداره

دستورشو بده
نوش جونت عزیزم

منم عاشق شیرینی پختنم .لطف کن دستورش را بده

دستورشششششش😍😍😍😍

اوف چ کردی

توک زحمت میکشی زیاد درست کن لااقل دوروز داشته باشی این خوشمزه رو

دستور شو بزار عزیزم

به به نوش جان 😘

به بهههه

منم درست کردم ی سری واقعا خوشمزس😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی