الان شما را میزنه چار روز دیگه تو پارک و مهد کودک یه بچه دربدر را تیکه پاره میکنه. باید محکم باهاش مقابله کنید اگه اومد مو بکنه مچ دستشو میگیرید و خیلی قاطع میگید نه. نباید بکنی. مامان دردش میاد. ما موی مامان را نمیکنیم. گاز همینطور میگیریش عقب نمیزاری گاز بگیره میگی نه نه نه. تو چشماش نگاه میکنی میگی گاززز نههه. نباید گاز بگیری مامان اوخ میشه. ما مامان را گاز نمیگیریم. اول تقلا میکنه ولش کنی انجام بده ولش نمیکنی. دستشو میگیری اگه گریه کرد مهم نیست اگه خندید اصلا نخند خیره نگاش کن. بعد چند ثانیه ولش کن بره. یه مدت اینکارو بکنی دیگه نمیکنه باید بفهمه با کولی بازی و سلیطه بازی نمیشه هر چی میخواد بگیره هر کاری میخواد بکنه. پسر من اینکارا رو ۱۰ماهش بود شروع کرد همونجا همینکارارو کردم تموم شد.
طبیعت سنشونه.الان کاملا متوجه اطراف شدن اما نمیتونن حرف بزنن و حرص میخورن.وقتی خودشو میزنه شما هیچ واکنشی نشون نده.اصلا انگار ندیدی.ولی اگر خواست شمارو بزنه دستاشو بگیر و حواسشو پرت کن .به مرور به حرف بیفته خوب میشه.دختر منم هروقت حرصی میشه میزنه تو سر خودش اینو مشاور بهم یاد داد
مقتضی سنشونہ نگران نباش
دختر منم دقیقا
البتہ اینم بگم کلا بعضی بچہ ھا ذاتا از بدو تولد شرور تر ھستن مثلا دوتا بچہ ھای جاری و خاھر شوھرم تقریبا ھم سن ھستن ولی ھمیشہ یادمہ بچہ خاھر شوھرم اون یکی رو میزد وگاز میگرفت و عصبی بود ولی اون یکی این کارا رو اصلا یادم نمیاد کردہ باشہ خیلی اروم تر بود الانم کہ بزرگ شدن اولی ب نسبت دومی خیلی عقدہ ای تر و نچسب تر و یہ دندہ و غد و شرور ترہ ولی اون یکی اعتماد ب نفس بیشتر دارہ و اروم تر مساعل رو حل میکنہ
پسرمنم چنگ میندازه موهام میکشه منم موندم چجوری ترکش بدم
من اومدم تجربمو بگم راهنمایی ات کنم از کل حرفم چسبیدی به همین یه کلمه. پسر خودمو مثال زدم. اتفاقا بچه ها دانا شدن خیلی خوب میفهمن
پسر من فقط این کارو وقتی خیلی عصبی بشه با من میکنه منم مقاومت میکنم سعی میکنم هواسش پرت کنم
دختر منم همینطور تازه بهش میگم نکن درد داره یه سیلی میزنه تو گوشم😐😐😐😐😐😐😐معلوم نیست چرا اینطورین اینا😵💫😵💫😵💫😵💫
دختز من سرشو محکم میزنه زمین و قهر میکنه دیگم هر کاری کنی راضی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.