آمپول آزادسازی یا داروی تحریک کننده ی هورمونی نزدی ؟اخه من آمپپل زدم وهم کلومفین خوردم اینطورشدم خداروشکرامروزپریودشدم البته رفتم دکتر۴تاآمپول بهم زدتاپریودشدم وگرنه حامله نیستی و پریودهم نشدی به بیخیالی ننداز خطرناکه حتمن برو پیش دکتر یه سونوهم بده
اقدامتو داشته باش
ن عزیزم برو دکتر ببین مشکل چیه یا تنبلی تخمدان یا کیست انشالله که این دو مورد نباشه اگه هم مشکلی باشه دکتر راهنماییت میکنه
نمیدونم اقدام کن شاید دیر تخمک گذاری میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.