۳ پاسخ

منم امروز ۵ تاخیرم دیروز ۴مین روز تاخیرم بتا دادم منفی بود
اصلا دلدرد ندارم معده درد و کمر درد و سردرد دارم
دارم دق میکنم چرا اینجوریه اخه😭😭

تا دو هفته صبر کن بعد ازمایش بده

شایدمیخوای پریود شی

سوال های مرتبط