۲ پاسخ

هرچی ب پریودیت نزدیکتر شدی و دیدی ترشح سفید بی رنگ و بی بو کشدار داشتی حتما ی بتا بده . ان شاءالله ک بارداری گلم .
و اگه رفتی توی تاخیر و پریود نشدی حس کردی داری پریود میشی و بجاش ترشح بود علائم بارداری .
جوش ریز روی پیشونی . حساس شدن سینه ها . جز علائم اولیه

ایشالا ک بارداری باشه عزیزم 😍😍😍

سوال های مرتبط