۱۰ پاسخ

من پمپ درد داشتم خوب بود

تو‌ خود بیمارستان و خودشون میزارن برات

بیمارستان میده بیزارن برات هر وقت درد داشته باشی و بخوای

شیاف دیکلوفناک

دیکلوفناک

تو پروندت داروهاتو مینویسن کد رهگیری میدن قرص و آمپول داری حتما بری داروخونه بگیری بعد از ترخیصت من ک هشت روز بعد دیدم دارو داشتم اون‌موقع رفتم گرفتم😕

دیکلوفناک

دیکلوفناک

خصوصی میده خودش

شیاف دیکلوفناک بگیر خودتت ۳ ساعت یکبار یکی استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد