یعنی چی هیچی نمیگه
شیاف بذار استراحت کن احتمالا هماتوم داری
اگر واقعا دکترت به خونریزی اهمیت نمیده سریع عوضش کن 🤔🤔🤔🤔
3روز به موعد
خاک تو سر دکترت برو سنو ببین چرا خون ریزی داری شیافتم بزا
هم استراحت مطلقم همشیاف وامپول میزنمولی فایده نواده دکترمیگه دیگه کاری نمیشه کرد
خونریزی داری باید استراحت کن آمپول و شیاف پرژوسترون مصرف کنی
شاید هماتوم داری. با یه دکتر دیگه مشورت کن باید شیاف استفاده کنی
عزیزمدکترتو عوض کن خب .خونریزی چیز طبیعی نیست هماتوم داری شاید باید شیاف مصرف کنی استراحت مطلق باشی
شیاف پروژستورون بذار و استراحت کن ،دکترت هم عوض کن،خونریزی نباید داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.