گلم همین ک بعدش دراز بکشی یا پهلو چپ باشی نیم ساعت کافیه
من اصلا اینکارم نکردم و گرفت.مهم اینه روز تخمک گذاریت و یروز قبل و بعدش اقدام داشته باشی
والا اصلا ربطی نداره،رحم حالت مکش داره و هرچیم که بشوری و.... بازم اسپرم رفته بالا،ولی برو دکتر که چرا بعد ۲ سال نشدی
دکتر من ک گفت اصلا ربطی نداره
سوال منم هست
اره عزیزم. ولی ۲سال اقدام حتما پیگیری کن .
عکس رنگی .ذخیره تخمدان. آزمایش اسپرم و دی اف ای .کیفیت تخمک .
وگرنه ب ثانیه هم اسپرم مسیری ک بخواد بره رو میره
اره عزیزم اما سعی کن تا صبح نشوری
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.