۸ پاسخ

گلم همین ک بعدش دراز بکشی یا پهلو چپ باشی نیم ساعت کافیه

من اصلا اینکارم نکردم و گرفت.مهم اینه روز تخمک گذاریت و یروز قبل و بعدش اقدام داشته باشی

والا اصلا ربطی نداره،رحم حالت مکش داره و هرچیم که بشوری و.... بازم اسپرم رفته بالا،ولی برو دکتر که چرا بعد ۲ سال نشدی

دکتر من ک گفت اصلا ربطی نداره

سوال منم هست

اره عزیزم. ولی ۲سال اقدام حتما پیگیری کن .
عکس رنگی .ذخیره تخمدان. آزمایش اسپرم و دی اف ای .کیفیت تخمک .
وگرنه ب ثانیه هم اسپرم مسیری ک بخواد بره رو میره

اره عزیزم اما سعی کن تا صبح نشوری

اره عزیزم

سوال های مرتبط