۴ پاسخ

نه من نمیزنم
به واکسنا هیچ اعتمادی ندارم

اره حتما دیروز رفتم من شدیدا به واکسن اعتقاد دارم و حتما میزنم

سرخک برا چی مگه چند وقتشه

واسه چی بایدبزنن من میترسم دخترموببرم بزنه واکسن شایدخوب نباشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۵ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۵ سالگی