۶ پاسخ

من هفت قطره میدم قبلا قطره کولیف میدادم ولی چون پسرم خیلی بالا میورد بردم دکتر گفت رفلاکس هست بهش شربت امپرازول و قطره ی پدی لاکت داد

روزی ۵ قطره میدم

اوایل روزی دوبار.صبح و شب.الان فقط شب

من دکتر پسرم گفت فقط شب ها یک سی سی بده

ب من یه دکتر گف صبح و شب 5قطره.یکی دیگه گف روزی یبار

من میدادم ایندفعه بردم دکتر گفت دیگه نیازی نیست بدی

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی
مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی
مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی