من تا ماه ۹از واجبی نوره استفاده میکردم هیچ مشکلی نداره
دکتر منم گفته نوره استفاده نکن،من از تیغ استفاده میکنم،چون به نظرم ژیلت هم چون میمونه تو حموم شاید عفونت بیاره،ولی تیغ یکبار مصرفه
من خوندم یه خانمه اینجا نوشته بود از نوره خونریزی کرده بود بعد دکترشم تاکیید کرده بود از موادی که بوی اینجور دارن استفاده نشه
دکتر من گفت استفاده نکن ضرر داره
از داروخانه پماد موبر بگیر .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.