۵ پاسخ

من تا ماه ۹از واجبی نوره استفاده میکردم هیچ مشکلی نداره

دکتر منم گفته نوره استفاده نکن،من از تیغ استفاده میکنم،چون به نظرم ژیلت هم چون میمونه تو حموم شاید عفونت بیاره،ولی تیغ یکبار مصرفه

من خوندم یه خانمه اینجا نوشته بود از نوره خونریزی کرده بود بعد دکترشم تاکیید کرده بود از موادی که بوی اینجور دارن استفاده نشه

دکتر من گفت استفاده نکن ضرر داره

از داروخانه پماد موبر بگیر .

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وششم بارداری