عزیزم سوال گزاشته بودی واسه سفید و خوشگلی بچت
هر روز سیب بخور خربزه عناب زیتون
سوره ی یوسف هم بخون معجزه میکنه
خودم جواب گرفتم که میگم
وزن نرمال بچها
پایینه من ۱۸ هفته رفتم ۲۲۲گرم بود
وزنش الان اصلا اهمیتی نداره، حتی دکترم نمیگه کمه یا زیاد، ولی از زمانیکه سونوی رشد میری حتی اگه ۵۰-۱۰۰گرم بالا پایین باشه بهتون میگن که کمه وزنش
انومالی ۱۷هفته ۶روز رفتم ۱۸۰گرم بود 😕😕😕یعنی خیلی ریزه ؟
انومالی ۱۹ هفته رفته بودم بچم بود ۲۱۰الان شده ۱۱۵۰😐🫤خوبه گلم
من دیروز انومالی بودم بچم 350گرم بود
یکم کمه یکم ها استرس نگیری
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.