خانما وزن نی نیم 211گرم بود بنظرتون خوبه؟

۹ پاسخ

عزیزم سوال گزاشته بودی واسه سفید و خوشگلی بچت
هر روز سیب بخور خربزه عناب زیتون
سوره ی یوسف هم بخون معجزه میکنه
خودم جواب گرفتم که میگم

وزن نرمال بچها

تصویر

پایینه من ۱۸ هفته رفتم ۲۲۲گرم بود

وزنش الان اصلا اهمیتی نداره، حتی دکترم نمیگه کمه یا زیاد، ولی از زمانیکه سونوی رشد میری حتی اگه ۵۰-۱۰۰گرم بالا پایین باشه بهتون میگن که کمه وزنش

انومالی ۱۷هفته ۶روز رفتم ۱۸۰گرم بود 😕😕😕یعنی خیلی ریزه ؟

انومالی ۱۹ هفته رفته بودم بچم بود ۲۱۰الان شده ۱۱۵۰😐🫤خ‌وبه گلم

من دیروز انومالی بودم بچم 350گرم بود

یکم کمه یکم ها استرس نگیری

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان اراد و تو دلی مامان اراد و تو دلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گلپسرا و گلدختر مامان گلپسرا و گلدختر ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری