۵ پاسخ

من هنوز یک میبندم صفر نگرفتم اصلا
دنیا اومد ۲۸۰۰ بود

بچه من وزنش ۳و۴۵۰
تا الان ۴بسته صفر استفاده کردم براش

منم دخترم ۲/۸۰۰ به دنیا اومد تا ۲۰ روزگی صفر گذاشتم دیگه الان دوروزه یک میزارم

عزیزم بستگی به وزن نینی داره پسر من ۳ کیلو و۷۰۰ بود سایز یک ۴ تا بسته حجم زیاد مصرف کردم ک رفت سایز دو

من سر بچهای قبلیم صفر فقط تا 20 روزگی اما یک تا 2 ماه استفاده میشه بسته به وزن بچه است .من بچهام بین 3 کیلو تا 3.200. بودند

سوال های مرتبط