پسرم یبوست شده چیکار کنم

۴ پاسخ

کره
کیوی
ژله

آلو خیس کن
انجیر
کیوی
لواشک
کدو پخته
شیاف
پودر پیدرولاکس
من بچه خودم از 6ماهگی یبوست همه چیز هارو بهش دادم خوب نشد فقط گودر میدم خوبه

کیویی و کنجد و شربت انجیر فیدولاکس مخصوص کودکان

کیوی بده،موز بده،آب اگه نمیخوره شربت کن بده،سوپ درست کن براش شل باشه،الان هندونه و طالبی هم هس عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۴ سالگی