من تخت کنارمادرگرفتم کوتابزرگ بشه
اگه خونه از خودته و اتاق نی نی جدا ، اره بخر ولی من که خونم مستاجری بود با یک اتاق کوچیک نخریدم
من تخت نوزاد نوجوان گرفتم از ۶ ماهگی شبا گذاشتم داخلش برا شیر دادن میرفتم شیر میدادم دوباره میذاشتم سرجاش کاملا مستقل خوابیدن رو یاد گرفت الانم که ۷ سالشه کناره هاشو باز کردم تخت بزرگه همونجا میخوابه
گاها دوس داره بغلم بخوابه و میخوابه ولی از تنها خوابیدن هراسی نداره
میتونی یه مدل تخت بگیری که بعد تبدیل به تخت نوجوان بشه چون بعد اینکه بزرگ بشه میتونه استفاده کنه
نه
چون تا۳/۴ سال اول باید پیش خودت باشه
دوست من خرید بچش همش رو زمین میخوابه.تو اطرافیان هم خیلی این جوری دیدم
بنظرم اصلا به درد بخور نیست بجاش چیزهای که کارایی داره وواجبه بگیرید
سلام دوست من .ست سیسمونی مکرومه میبافم قابل اجرادرطرح ورنگ دلخواه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.