عزیزم این گل سمی هستش دستشو بشور من داشتم میگرفتم اینو گفت سمیه نذارید بچه دست بزنه بکنه ب بچه حواست باشه
اینو که نمیدونم میشه کاریش کرد یا نه اما میدونم دیفن باخیا از گیاه هاس بسیار سمی و خطرناکه برای مخصوصا بچه ها
خیلی مراقب باش🤗
از برگش یا ساقش نخورده؟چون سمیه
خیلی خطرناکه بزارش دست بالا که دستش نرسه
وای این سمی هستش
شرایط نگهداریش میگی
نه دیگه بنداز بره
ن ساقه نداره
اگه ساقه داشت میشد تو اب بزاری
با قیچی تمیز قیچی کن بنداز تو آب ریشه بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.