سلام خانماا اینو پسرم کنده میشه کاریش کرد

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم این گل سمی هستش دستشو بشور من داشتم میگرفتم اینو گفت سمیه نذارید بچه دست بزنه بکنه ب بچه حواست باشه

اینو که نمیدونم میشه کاریش کرد یا نه اما میدونم دیفن باخیا از گیاه هاس بسیار سمی و خطرناکه برای مخصوصا بچه ها
خیلی مراقب باش🤗

از برگش یا ساقش نخورده؟چون سمیه

خیلی خطرناکه بزارش دست بالا که دستش نرسه

وای این سمی هستش

شرایط نگهداریش میگی

نه دیگه بنداز بره

ن ساقه نداره
اگه ساقه داشت میشد تو اب بزاری

با قیچی تمیز قیچی کن بنداز تو آب ریشه بزنه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو ❤️😘 مامان علی کوچولو ❤️😘 ۳ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ سالگی