۳۷ هفته دکتر معاینه میکنه برم پیشش؟

۴ پاسخ

فقط خودت دست ماما نده که انگشت کنن
بنظرم سونو شکمی می‌کنن

اگه طبیعی هستی بله

بله معاینه میکنه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی