۴ پاسخ

من فرنیشو درست میکنم
پسرم اینجوری یا با شیرخشک خوشش نمیاد

من اوایل شیر اضافه میکردم دوست نداشت الان پوره سیب زمینی و هویج باهم میدم میخوره

چطوری درست کردین؟

نه من خالی دادم خورد

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی