پستونک بذار،فقط حواست باشه زیرش تشکش خیس نشه،دو ساعت داخل دستگاه باشه نیم ساعت بیرون تو این نیم ساعت شیر بده پوشک عوض کن،ساعت ها رو حتما یاد داشت کن و تایمر بذار با گوشیت بیشتر از دوساعت نمونه اون تو،دمای خونه رو هم گرم نکن
زیاد به حرف دکتور ها توجه نکن تند تند شیر بده بهش نیازی به دستگاه نیست
پماد بگیر بزن حتما بعد اتمام دستگاه ، پوستش خیلی خشک میشه و پوست پوست میشه
عزیزم یه قطره ابلیمو تازه بچکون تو دهن دخترت
صورتشو که جمع کنه زردیش یکم کمتر میشه من پسرمو اینکارو کردم و قطره بیلی استاپ دادم تو دستگاه گذاشتمش
۲۵ ساعت پسرم زیر دستگاه موند 😔 با پستونک
من بیمارستان شیر میدادم میذاشتمش
دیگه هر دو ساعت شیرش بده بعد بزار...
ن چ ضرری داره پستونک
بزار دهنش باشه
هر ۲ ساعت درش بیار نیم ساعت بزار بیرون باشه شیرش بده دوباره بزارش ۲ ساعت
نه عزیزم بده بهش
انشاالله که زودی خوب میشه
عزیزم ببخشید مای بیبی چه سایزی براش بستید؟مسگم ینی برای بیمارستان چه سایزی ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.