۸ پاسخ

منم سه ماهه درگیرم

دختر منم‌همینجوری شده بود چند روزی ولی باز خوب شد

تو اتاق آروم با صدای سشوار یا جاروبرقی شیر بده

به جمع ما، مادران اعتصاب شیر خوش اومدی😐
یا اعتصاب شیره یا رفلاکس داره
اگه ادامه دار شد ببر متخصص
الان تو خواب بهش شیر بده

پسر منم تا یک ماه پیش شیر نمیخورد بعدش خود به خود درست شد تو خواب بده بهش

بچه منم همین جوریه تو‌خواب بده جای تاریک
اگ‌پستونک میگیره اول اون بده بعدش سرگرم شد شیر بده

ببر دکرتر شاید رفلاکس داره

تو خواب بهش بده منم همین مشکل دارم

سوال های مرتبط