من انجام دادم منفی شد.
چیز خاصی نیست.روز دوم میری سونو میکنه دارو میده.روز ۷ یا ۸ هم میری طبق سایز فولیکول آمپول آزادسازی میده و میگه فلان روز بیا .با شوهرت میری.نمونه اسپرم از شوهرت میگیرن.تو هم رو صندلی معاینه میشینی با ی سرنگ اسپرما میدن داخل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.