۱ پاسخ

من انجام دادم منفی شد.
چیز خاصی نیست.روز دوم میری سونو می‌کنه دارو میده.روز ۷ یا ۸ هم میری طبق سایز فولیکول آمپول آزادسازی میده و میگه فلان روز بیا .با شوهرت میری.نمونه اسپرم از شوهرت میگیرن.تو هم رو صندلی معاینه می‌شینی با ی سرنگ اسپرما میدن داخل

سوال های مرتبط