۴ پاسخ

رایان بالا میورد انتی بیوتیکو دکترش گفت با مربا قاطیش کن بده بهش
حالا رایان ک لب ب مربا نزد منم ب سختی دادم بهش خورد ولی میخای امتحان کن

انتی بیوتیک رو نباید قاطی چیزی بدید اصلا
نهایت کمی اب

من اموکسی رو تو نبات داغ دادم ولی اصلا ابش نباید داغ باشه چون دارو خاصیتش از بین میره

بریز تو دهنش سریع و فوت کن تو صورتش مجبور میشه سریع قورت بده ‌.

سوال های مرتبط