۶ پاسخ

وای کابوس منم برا از شیر گرفتن همینه😭😭پسرم بدون سینه اصلا نمیخوابه😑

شب هودش ظهر پا

با مصیبت . یه شب میگه توی خونه راه برو بخوابم . یه شب توی پتو یه شب با گریه یه شب خودش میخوابه

خودش میخابه☺️
وابسته پتوش هست

ب نام خدا با مکافات🫠

از شیر نگرفته بودمش ک مستقل خوابیدنو یاد گرفته بود

سوال های مرتبط