۷ پاسخ

میشه عزیزم اگه خدا بخوام ذخیره ی من نیم بود

قرص کوکیوتن و ویتامین d3هر روز مصرف کن
و برو برای آی وی اف

من هر وقت رفتم ازمایش گفت ذخایر تخمدانت کمه و عین هر سه بار بعد اقدام باردارشدم

من با ذخیره تخمدان کم باردار شدم بعد از ۴ سال و یه بار ivf منفی
اونم طبیعی
فقط با اصلاح سبک و کاهش وزن و مصرف مکمل

اصلاح سبک
ورزش
تغذیه سالم
ذخیره مهم نیست
اصلاح سبک رو تحقیق کنید

من ک یساله دنبال دکترا میدووم نتیجه نگرفتم
دکترا فقط میگن ivf

احتمال هست منم ذخیره تخمدانم کمه.اگه هر ماه فولی دارید جای نگرانی نیست

سوال های مرتبط