خانما کیا دوقلو به دنیا آوردن چند هفته به دنیا اومدن آیا داخل دستگاه شدن

۳ پاسخ

از من سه روز رفته بودن تو ماه هشت به دنیااومدن یک هفته داخل دستگاه بودن

من ۳۵ هفته و چهار رو ۵ روز دستگاه اونم الکی چون کامل بودن
۲۳۵۰,۲۳۳۰

من ۳۴هفته آره دوهفته

سوال های مرتبط

مامان فرشته هام 😍💫 مامان فرشته هام 😍💫 ۱۲ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد