خانما از چند هفته بچه به دنیا بیاد تو دستگاه نمیره؟

۹ پاسخ

بستگی به بچه داره

36 ب بعد میگن

بستگی به بچه داره فکرش نکن ان شاءالله به موقع دنیا میاد

خخخخ من پسرم ۴۱ هفته تمام بدنیا اومد یک هفته تو دستگاه بود تو بیمارستان 😑😑😑😑

۳۶به بعد معمولا ولی خاهرشوهر من ۳۵هفته هم بچش دستگاه نرفت

35 به بالا

بستگی داره یکی ۳۰ هفته نمیمونه .یکی ۲۸ هفته هم میمونه

۳۶هفته

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی