۶ پاسخ

۳۸ هفته

ولی از 37دیگع وقت زایمانه

از 37ولی بعضی بچه ها مثل بچه دوستم ک 35هفته دنیا اومد ولی دستگاه نرفت من خودم 34هفته و 5روز زایمان کردم 6روز پسرمو بستری کردن مونده بچه تکمیل باشه بعد دنیا اومدن ناله نکنه خوب شیر بخوره بالا نیارع بستری نمیکنن

بستگی ب بچه داره ک رشدوتنفسش چطورباشه خدایی نکرده مشکل تنفسی نداشته باشه۔بچه ۳۷هفته دیگه کامله

37

سلام عزیزم فکر میکنم ۳۶

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد