۳۴ هفته به بعد زایمان کنیم دیگ بچه نمیره تو دستگاه؟؟؟

۸ پاسخ

از ۳۶با وزن ۲۵۰۰نمیره دختر خواهر شوهر من نرفت

فک کنم از ۳۷ نمیره

از ۳۷ نمیره

میره.

فک کنم از ۳۶نمیره

دختر من ۳۴هفته و۶روز باوزن ۲۴۲۰گرم بدنیا اومد با بخش و nicuروی هم ۶روز خوابید

فک کنم از ۳۷هفته دیگ بچه نمیره دستگاه

بستگی داره به وزن و چند قلویی ها ولی عالی باشه وزنش خوب باشه نهایتا ۳ روز میره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙🥺 مامان فسقلی💙🥺 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ابراهیم🐦☘️ مامان ابراهیم🐦☘️ ۱ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۶ ماهگی