از ۳۶با وزن ۲۵۰۰نمیره دختر خواهر شوهر من نرفت
فک کنم از ۳۷ نمیره
از ۳۷ نمیره
میره.
فک کنم از ۳۶نمیره
دختر من ۳۴هفته و۶روز باوزن ۲۴۲۰گرم بدنیا اومد با بخش و nicuروی هم ۶روز خوابید
فک کنم از ۳۷هفته دیگ بچه نمیره دستگاه
بستگی داره به وزن و چند قلویی ها ولی عالی باشه وزنش خوب باشه نهایتا ۳ روز میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.