۷ پاسخ

گیگوز فقط ب دخترم ساخت وزنش هم خوبه

نان عالی

من ببلاک ۱ میدادم دکترش تازه عوض کرد ۴ قوطی نان اچ آ ۲ دادم یبوست شدید گرفت الان دوروزه ببلاک۲ خودم خریدم دادم یبوستش خوب شد

ببلاک میدم خوبه وزنش فقط کمر خودم نابود شده از بس شیر دادم

نان میدم راضیم

نان‌‌‌‌‌.

هیچی😞

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی