منم شرایط تورو داشتم ۳سال پیش یه خارج رحم داشتم ۲سال پیش یه سقط تو۸هفته داشتم ولی دلوزدم به دریاالانم باردارم وخداروشکر تاالان که تازه وارد ماه ششم شدم همه چی خوب بوده
الانم که روزای آخره.شنبه باید برم زایمان کنم.
قصد بارداری نداشتم گفتم یکسال دیگه.قرصم میخوردم بعد رابطه ولی شد دیگه🙈
والا منکه خردادماه پارسال خارج از رحمی بودم شهریور ۵هفته حامله بودم😁😄
منمبعد ایکسال اقدام کروم خارج رحمی بود ۶ ماهه تو اقدامم
آره چرا اقدامنکنم😬
من خودم اسفند سقط داشتم الان منتظر پریویدم ک برم دکتر برا اقدام
حتما زيرنظر یهدکتر خوب باششرایطم بگو حتما
منم تقریبا یکسال بعد خارج رحمی اقدام کردم ولی قبلش دکتر رفتم عفونت بعد خارج رحمی شدید داشتم از ریشه درمان کردم
منم یه سقط داشتم ولی قصد دارم اقدام کنم دیگ
۶ ماه ازش میگذره و تمام خطرها رو دوباره ب جون میخرم چون دلم بچه میخواد
اقدام کن
توکلت به خدا باشه اقدام کن اگه حس میکنی از لحاظ روحی و جسمی آماده ای
من پارسال شدم خارج دلم دوباره ۸ماه پیشم شدم خارج رحم بازم اقدامم
من اگه بچه میخواستم با این شرایط میرفتم زیر نظر دکتر و با نظر دکترم اقدام میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.