۲ پاسخ

منم یک‌سال و ۶،۷ماهه اقدامم،تنبلی دارم و یه لوله بستس،اما با آمپول اینا تخمکام خوبه،فقط این لوله داستان شده ،ک میگن بیا آی وی اف😢😢😢

چهار ساله همچنان هستم دیگه رسیدم به مرحله ای وی آف
تنبلی تخمدان دارم
وزنمم ۵۵

سوال های مرتبط

مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وپنجم بارداری