۹ پاسخ

9ماه اصلا فکرشو نمی‌کردم ولی زود از دستش دادم

۲سال اقدام وقتی باردار شدم تا ۵ هفته حس نکردم و نفهمیدم

۵ ماه نشونه خاصی حس نکردم تا بی بی مثبت شد خوشحال شدم

۶ ماه سر اولی و باورم نمیشد چون اون ماه خیلی پیاده روی و ورزش میکردم
این یکی ۵ ماهه هنوز نشده

یکماه ، خیلی هم گیج بودیم هم خوشحال که سرسرکی گرفت

من شیش ماهم این ماه مثبت شدم هیچ حسی نداشتم جز حس پریودی مثل هرماه سینه در د در پریودی

دو ماه، باورم نمیشد خیلی خوشحال شدم

یکسال گذشت و باردار نشدم

۹ماه هنوزم باردارنشدم😔

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان منتظر لطف خدا مامان منتظر لطف خدا هفته شانزدهم بارداری