9ماه اصلا فکرشو نمیکردم ولی زود از دستش دادم
۲سال اقدام وقتی باردار شدم تا ۵ هفته حس نکردم و نفهمیدم
۵ ماه نشونه خاصی حس نکردم تا بی بی مثبت شد خوشحال شدم
۶ ماه سر اولی و باورم نمیشد چون اون ماه خیلی پیاده روی و ورزش میکردم
این یکی ۵ ماهه هنوز نشده
یکماه ، خیلی هم گیج بودیم هم خوشحال که سرسرکی گرفت
من شیش ماهم این ماه مثبت شدم هیچ حسی نداشتم جز حس پریودی مثل هرماه سینه در د در پریودی
دو ماه، باورم نمیشد خیلی خوشحال شدم
یکسال گذشت و باردار نشدم
۹ماه هنوزم باردارنشدم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.