من الان پریودم
یکسالو دوماهه اقدامم😭خداکنه ماه اخر اقدامم باشه دیگه تودلی منم بیاد به زندگیمون…!
یکسال اقدام کردم نشد
بعد یکسال شوهرم واریکوسل عمل کرد
الانم سه ماهه از عمل شوهرم میگذره و الانم پریودم
انشاالله ک اخرین پریودیم باشه و باردار شم این ماه
2سال ونیم هنوز خبری نیست
بعد ۳ ماه
من دوماهه الانم پریودم
اولی رو بعد یک ماه دومی اولین روز با قرص اورژانسی
۱۱سال
من ماه دوم اقدامم
یکبار
۹ ماه و دو ماه رفتم دکتر اول لتروزل داد باردار نشدم الان هم کلومیفن از امشب شروع کردم هرچی خدا بخاد🙃
انشاالله که برا همه بچه دار بشن🤲🏻🥹
منم یک سال ونیم اقدام کردم ولی نشود این ماه قبل موعدم صبح تست زدم دوخط یک خط پورنگ یخت کمرنگ انشاالله که باردارم
برای دختر اولم ۹ سال ناقابل از عمرمون رف پای دکتر و عمل و دارو ولی کلان بیخیال شدم خدا خودش قسمتمون کرد واسه این بچم بدون هیچ برنامه ریزی😍
بارداری اولم و۱سال دومی ام خدا خواست
پنج ساله که تو اقدامم
نزدیک سال طبیعی
8ساال
اولی نزدیک ی سال دومی ناخاسع
ماه دوم شدم
بعد سه ماه
اما نی نی دومم اصلا نمیدونمم چیشد ک باردار شدم تو اقدادمم نبودممم😩😍
ماه هشتم
من ماه دوم بودم که پریود شدم ☹
انشالله ماه بعد اگه خدا بخواد 🙂
ماه چهارممممممممممممممم
ماه اول عزیزم
ماه اول باردارشدم طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.