سر دخترم ماه دوم با کیست و تنبلی رو به شدید
سر این بار
با وجود اینکه مثل قبل تنبلی شدید ندارم
اما پنج ماه اقدام کردم نشد
چند ماهه ول کردم
دوباره از تیر شروع کنم
خلاصه خدا بخواد میشه
من دوماه نزدیک پریودی اقدام داشتم چون مطمئن نبودم برای بچه دار شدن ماه سوم دیگ توی روزهای تخمک گذاری داشتم گرفت
سر پسر اولم تنبلی داشتم ماه اول باردارم شدم
ولی الان بعد سه سال چهارماه اقدامم ولی..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.