۳ پاسخ

اگه زیر سی سالی تا یک سال طبیعیه
اگه بالای سی سال سن داری شش ماه طبیعیه

تا یکسال طبیعی هست اما من بعد 6ما رفتم دکتر فهمیدم تنبلی تخمدان دارم الان تحت درمانم

تا یکسال میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان منتظر لطف خدا مامان منتظر لطف خدا هفته هفدهم بارداری