۸ پاسخ

من ک چون بچم پسر بود و همسرم خیلی ذوق پسر داشت با اینکه سیسمونی دخترم اسپرت بود باز مجبورم کرده داریم از صفر سیسمونی میخریم میگه باید از اول برای پسرمون بخریم

عزیزم 🥹😍

منم بچه دومم
ضروریات و لباس هارو خریدم
اسباب بازی نگرفتم فقط جقجقه چندین مدل
کمد و ماشین و فرش و کالسکه وغیره از اولی مونده ولی وقت نکردم بچینم و مرتب کنم
بچه اول من ۹ سالش

سلام در حد توانم خریدم چیزایی ک خریدم که به حد اولی نمیرسه در حد لباس و چیزایی ک لازم بود خریدم

فقط چند دست لباس خریدم بقیه از دخترم مونده که تمیزه اسباب‌بازی بازی هم متناسب با سنش میخرم اتاقشون هم فعلا یکیه

ن والا فقط وسایل ضروری روخریدم دیگ سیمونی کلی نخریدم

من ۳۷ هفتم هنوز هیچ کار نکردم😂😂

فلا نچین زوده
اگرم چیدی درو قفل نکن چطور دلت میاد
بذار بچه ذوق کنه😢🥲

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی