خانوما چه مولتی ویتامینی مارکش خوبع

۴ پاسخ

پدیا بست خیلی خوش خوراکه حامی که خیلی دوستداره

از لحاظ طمع بخوام بگم اویفر خوبه اما اهن و‌مولتی باهم تو ی قطره هستن میگن خوب نیس اینطوری ولی کیفیت من تعریف بیبی جویس و پدیا بست رو شنیدم هردو رو دادم ب نلا میخوره البته ب اکراه😒طعمش هم پرتقالی جفتشون

دکتر لیام هر ماه این دوتا رو مینویسع

تصویر

اویفر عالیه

سوال های مرتبط

مامان آوین و آسمان مامان آوین و آسمان ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی