میگن مویز تو بارداری خیلی خوبه
شماها میخورید؟
من دوست ندارم😢

۱۰ پاسخ

بدم میاد از کشمش کلا

من حتی یه دونه هم نخوردم🥴دیابت بارداری هم گرفتم دیگه بدتر

روزی ۵ تا با چای صبحانه ،فقط هم به خاطر ِ جیگر گوشه ام وگرنه منم دوس ندارم اصلا🤦🏻‍♀️😅

برای خون رسانی خیلی خوبه

من که دوس دارم خوشمزست

اره باگردو بخور

خیلی خوبه .لی من دوست ندارم

آره عزیزم مویز ازبک بگیر خیلی خوبه و با ۴ مغز و گردو بخور

با مغریجات دیگه بخور مثلا بادوم و گردو که اون مقدار شیرینی که داره دلتو نزنه

مویز خوشمزس🥰

سوال های مرتبط

مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی