بدم میاد از کشمش کلا
من حتی یه دونه هم نخوردم🥴دیابت بارداری هم گرفتم دیگه بدتر
روزی ۵ تا با چای صبحانه ،فقط هم به خاطر ِ جیگر گوشه ام وگرنه منم دوس ندارم اصلا🤦🏻♀️😅
برای خون رسانی خیلی خوبه
من که دوس دارم خوشمزست
اره باگردو بخور
خیلی خوبه .لی من دوست ندارم
آره عزیزم مویز ازبک بگیر خیلی خوبه و با ۴ مغز و گردو بخور
با مغریجات دیگه بخور مثلا بادوم و گردو که اون مقدار شیرینی که داره دلتو نزنه
مویز خوشمزس🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.