۶ ماهشه ۷۸۰۰ وزنش
خوبه؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

اره اوکیه

اره خوبه

رنج نرماله

نرماله

پسرم هم همینه خوبه

سوال های مرتبط

مامان آمین مامان آمین ۱۳ ماهگی