پیاز داغ میکنم زرد چوبه و فلفل سیاه میزنم بعد باقالی ها یکم باهاش تفت میدم(اینجوری بوی بد باقالی میره) بعدش شوید میزنم بعدم برنج اضافه میکنم(من کته ای میزارم) موقع دم کشیدن مره و زعفرون هم برنی خیلی خوب میشه //مرغ هم بعضی وقتا ابپز میکنم ریش میکنم یکمم زعفرون میزنم بهش بعضی وقتاهم مرغ مثل مرغ زرشک پلو درست میکنم
منظورت باقالی پلو با مرغه؟
باقالا با مرغ درست میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.