۳ پاسخ

من از ۱۶ سالگی کیست داشتم
۲ ماه ال دی میخوردم کیست از بین میرفت ولی مجددا برمیگشت. ۲ سال تمام درگیر بودم. خونریزی و دردهای زیاد
ورزش میکردم ولی هر از گاهی
ولی بعد دکتر بهم گفت ورزش منظم داشته باش ۴ سال هر روز ورزش منظم داشتم و سبک زندگیمو عوض کردم . تا الان که ورزشم رسیده به هفته ای یبار
خداروشکر دیگه برنگشته
سعی کن دارو و ورزشو در کنار هم داشته باشی

کیست تخمدان دارم
فقط داروی سیبل مصرف میکنم...
سوال منم هست 💥

من کیست کوچیک داشتم دکتر گفت با اصلاح سبک از بین میره

سوال های مرتبط