من از ۱۶ سالگی کیست داشتم
۲ ماه ال دی میخوردم کیست از بین میرفت ولی مجددا برمیگشت. ۲ سال تمام درگیر بودم. خونریزی و دردهای زیاد
ورزش میکردم ولی هر از گاهی
ولی بعد دکتر بهم گفت ورزش منظم داشته باش ۴ سال هر روز ورزش منظم داشتم و سبک زندگیمو عوض کردم . تا الان که ورزشم رسیده به هفته ای یبار
خداروشکر دیگه برنگشته
سعی کن دارو و ورزشو در کنار هم داشته باشی
کیست تخمدان دارم
فقط داروی سیبل مصرف میکنم...
سوال منم هست 💥
من کیست کوچیک داشتم دکتر گفت با اصلاح سبک از بین میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.