نبستم هنوز
سه دست لباس همراه با کلاه و دستکش و پاپوش....
پوشک 0 ... حوله... شیشه پستونک دستمال مرطوب..کهنه محافظ... و یک دست قنداق بامحتویات داخلش....
شامپوصابون روغن بدن...
واسه خودم هنوز برنداشتم 🤣🤣
ده دانه پوشاک سایز صفر دو دست لباس برای بچه دستمال خشک کن زیر انداز تعویض شیشه شیر دستمال مرطوب و مدارک خودم و همسرم
ساک خودمو هنوز نبستم ولی ..
من یه بسته پوشک سایز صفر چندتا دونه دستمال خشک کن کلاه روسری جوراب یه ست بیمارستانی سایز صفر که مانتو و شلوار و رکابی هست و با چندتا شلوار اضافه و دوسه تیکه لباس سایز یک اضافه واسه نی نی
واسه خودمم ساک باشگاهمو برداشتم نوار بهداشتی بزرگ وچندتا شرت نخی که نو نبودن زیاد بعد بندازم دور و یه دست لباس راحتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.