۴ پاسخ

نبستم هنوز

سه دست لباس همراه با کلاه و دستکش و پاپوش....
پوشک 0 ... حوله... شیشه پستونک دستمال مرطوب..کهنه محافظ... و یک دست قنداق بامحتویات داخلش....
شامپوصابون روغن بدن...
واسه خودم هنوز برنداشتم 🤣🤣

ده دانه پوشاک سایز صفر دو دست لباس برای بچه دستمال خشک کن زیر انداز تعویض شیشه شیر دستمال مرطوب و مدارک خودم و همسرم

ساک خودمو هنوز نبستم ولی ..

من یه بسته پوشک سایز صفر چندتا دونه دستمال خشک کن کلاه روسری جوراب یه ست بیمارستانی سایز صفر که مانتو و شلوار و رکابی هست و با چندتا شلوار اضافه و دوسه تیکه لباس سایز یک اضافه واسه نی نی
واسه خودمم ساک باشگاهمو برداشتم نوار بهداشتی بزرگ و‌چندتا شرت نخی که نو نبودن زیاد بعد بندازم دور و یه دست لباس راحتی

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی