۱۰ پاسخ

گلوکززز 🫩🫩🫩

من دیروز دادم ازمایششو،اره میتونی بدی به دکترت بگو بنویسه

من دوشنبه دادم شنبه جوابش میاد هرچ زودتر بدی خیالت راحتتره زودتر ردش میکنی ۴ بار خونگیری حوصله سر بربود

من ۲۵ که کامل شم میرم تقریبا میشه هفته اینده که میرم

من ۲۳هفته ۵روزم بهداشت گفت میتونی بری

ی روز از من جلوتری خخخ منم میدم دیگه یکشنبه دوشنبه گل

وای منم هی امروز فردا میکنم🤦🏻‍♀️

۲۸ برو بنظرم

من هنوز نرفتم شنبه میرم

من 29 هفته بودم

سوال های مرتبط