۵ پاسخ

محلولتو با آب سرد درست کنی حالت بد نشه جایی خنک بشین و هروقت حالت بدشد یکم آب سرد بخور
بهتره باخودت یه بطرری آب سرد ببری

من انجام دادم🤢واسه قنده

این ازمایش واسه چیه

منم ۲۶ ام .دکتر برام نوشت فردا میرم ازمایش میدم

اره برو بين بيست چهار هفته تا بيست هشت هفتس

سوال های مرتبط

مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد