دوستان ببخشید چند هفته رفتید آزمایش گلوکز اینا ؟۲۶ هفته برم دیره؟

۱۶ پاسخ

من این هفته میرم

تا ۲۸ وقت هست

تا ۲۸ هفته عالیه

نه عزیزم خوبه برو ۲۴ تا۲۸ تایم داری

من نتونستم برم تایمش گذشت

تا هفته 28میتونی بری

من ۲۱ هفته رفتم چون تو چکاپ قندم بالا بود، سریعتر فرستادن

منم هنوز نرفتم دو سه روز دیگه میرم

ن دیر نیست عزیزم

نه خوبه برو ـمنم دکتر گفت 26هفته برو

من همین دو روز پیش رفتم عزیزم

سلام عزیزم منم بیست و شش هفته رفتم

منی ک میخوام28هفت برم😂

عالیه
تا ۲۸ هفته میتونی بری

من ۲۵ هفته رفتم

من 28 رفتم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد